Saturday, November 30, 2013

二十年ごのわたし

二千三十三年にニューヨークにいます。私はゆうめいな医者になります。おかねがたくさんありますから、おおきいアパートがあります。
おっととむすめが二人います。りょうしんもアパートにすみます。いぬがほしです。
毎日九時から五時までびょういんではたらきます。毎晩かぞくとうちでばんごはんをたべます。一週間に二回ギムへヨガをしにいきます。

2 comments:

  1. お医者さんになりたいのですか?すてきゆめですね!!がんばってください!
    わたしもしょうらいはどうぶつをかいたいです!!
    Recently, I did the art work on class. I drew a rabbit because I love it very much! So I have a rabbit at home. I focused on children for selling ice cream. And my business idea is that ice cream store provides the ice cream mixing performance in outdoor space such as school or amusement park because I think this performance could keep their attention and they become interested in ice cream. So, what do you think about my idea? Do you think it is interesting for American children? I hope you take some comments!!

    ReplyDelete
  2. いままでありがとうございました!すこしのあいだでしたが、たのしかったです。プロジェクトはおわってしまいましたが、またおはなしするきかいがあれば、よろしくおねがいします!!これからもおたがいがんばっていきましょうね!Thank you for responding to my comments!!

    ReplyDelete